بیست و نهمین جشنواره تئاتر مازندران با حضور هفت گروه نمایشی در ساری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد، بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر مازندران صبح امروز ٢٥ شهریور با حضور هفت گروه نمایشی از مناطق مختلف مازندران در ساری آغاز به کار کرد .

نمایش ساعت گرگ‌ومیش به نویسندگی و کارگردانی رضا امیرصالحی از آمل، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در سالن زنده ‌یاد سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه رفت و ساعت ۱۳ نیز نقد و بررسی این نمایش در همین سالن برگزار شد.

نمایش امپرسیون؛ جیغ بنفش نوشته پیام لاریان و به کارگردانی فرهاد عرب از بابل نیز ساعت ۱۶ در سالن شهید باغبانی حوزه هنری مازندران اجرا شد و از ساعت ۱۸ نشست نقد و بررسی این نمایش آغاز می‌شود.

اجرای نمایش پلی از جنس شیشه به نویسندگی نگار نادری و کارگردانی فرشته پیاده‌روحی از بابل هم ساعت ۲۰ در سالن سلمان هراتی آغاز می‌شود و پس‌ازآن نشست نقد و بررسی برگزار خواهد شد.

در روز دوم جشنواره نیز نمایش های سوپ بوقلمون به نویسندگی سید امیر رستگار و کارگردانی سینا علیپور از بابلسر ،  نمایش حقایقی درباره یک ماهی مرده  نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی علی محمدی حاجی از بابل و نمایش بر پدر هرچی دروغ‌گو لعنت به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا خسروی لرگانی از نوشهر است در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه می‌رود.

آخرین نمایش جشنواره، نمایش مسلخ است که به نویسندگی حامد جلالی فراهانی و کارگردانی نعیم صالحی از تنکابن به جشنواره راه‌یافته و قرار است از ساعت ۱۰:۳۰ در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه برود.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز از ساعت ۲۰ روز دوشنبه در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آغاز می‌شود.

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره تئاتر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.